مشتــــــــــریان

صاحب رستـــوران

پس از ورود به سایت miro.ir ، از قسمت بالای سایت گزینه "عضویت" را کلیک کرده و پس از تکمیل اطلاعات مورد نظر و دریافت پیامک فعال سازی، ثبت نام شما در سایت میرو با موفقیت انجام شده است.
پس از ورود به سایت میرو، در انتهای صفحه اصلی می توانید نرم افزار را دانلود نمایید و یا از کادر دریافت لینک دانلود، پس از وارد نمودن شماره موبایل خود، بر روی گزینه دریافت لینک کلیک نمایید.
در صورت فراموش کردن رمز عبور، پس از وارد نمودن شماره تلفن همراه خود در قسمت "ورود" بر روی گزینه "بازیابی رمز عبور" کلیک کنید. پس از تایید، از طرف میرو یک کد به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد، پس از وارد نمودن کد میتوانید رمز جدید خود را وارد نمایید.
بله، برای این کار با وارد شدن به حساب کاربری خود بر روی گزینه "پروفایل" کلیک کنید و پس از ویرایش اطلاعات مورد نظر، بر روی گزینه "ثبت" کلیک کنید.
در صورت دریافت نکردن کد، لطفاً تا پایان زمان تایمر صبر کنید و از فعال نبودن وضعیت حالت پرواز (Airplane Mode) بر روی تلفن همراه خود مطمئن شوید.
بله، پس از ورود به حساب کاربری، در قسمت "پروفایل" می‌توانید در منوی "اطلاعات شخصی" آدرس‌های جدیدی به پروفایل خود اضافه کنید.
شما پس از ورود به حساب کاربری خود و کلیک بر روی «پروفایل» می‌توانید با کلیک بر روی افزایش اعتبار، به میزان دل‌خواه اعتبار خود را افزایش دهید و علاوه بر سهولت پرداخت، از مزایای خرید اعتباری نیز بهره‌مند شوید.
جهت اطلاع از آخرین اخبار شما می توانید از سایت miri.ir و یا با پیوستن به کانال تلگرام میرو miroapp@ و یا اینستاگرام عضویت یابید.
بله، شما می توانید از تمامی رستوران های در محدوده سرویس دهی رستوران، غذای خود را سفارش دهید. (محدوده سرویس دهی رستوران در تب " اطلاعات " رستوران قابل مشاهده می باشد.
در یک سفارش صرفا از یک رستوران می توانید غذا سفارش دهید.
بله، پس از سفارش می توانید از آدرس های موجود در پروفایل و یا ثبت آدرس جدید استفاده نمایید.
شما می توانید در هر زمانی سفارش خود را ثبت نمایید ولی تحویل غذا در ساعت کاری رستوران، مشخص شده در تب "اطلاعات" می باشد.
بله، تا قبل از مرحله ارسال غذا توسط رستوران شما می توانید با تماس با رستوران و یا زدن دکمه لغو سفارش، خرید خود را کنسل نمایید.
قبل از دریافت پیامک تایید خرید شما می توانید تغییر سفارش و یا لغو خود را اعلام فرمایید. و با در صورتی که تمامی مراحل را طی نموده این به شرط اینکه سفارش شما به مرحله پخت و پز نرسیده باشد قابل لغو می باشد.
شما می توانید با شماره تلفن رستوران که در هنگام پیامک تایید سفارش غذا برای شما ارسال می شود، پیگیری نمایید یا این مسئله را از طریق پشتیبانی به شرکت اعلام نمایید تا پیگیری های لازم از طریق واحد پشتیبانی میرو انجام شود و به شما اطلاع داده شود. در صورتی که این تاخیر منجر به کنسل شدن غذا شود هزینه مربوطه به حساب شما عودت می گردد.
خیر، قیمت اعلام شده در منوی رستوران‌ها در سایت میرو، دقیقاً مطابق قیمت اعلام شده در منوی داخل رستوران می باشد.
در مرحله اول موضوع را با رستوران مطرح نمایید و در صورتی که به نتیجه نرسیدید از طریق پشتیبانی اپلیکیشن میرو یا از سایت میرو قسمت پروفایل خود به شرکت اعلام بفرمایید تا بررسی های لازم را انجام نموده و نتیجه نهایی را به شما اعلام کنند.
پس از ورود به حساب کاربری خود، با کلیک بر روی سفارشات می‌توانید به آرشیو تمام سفارش‌های قبلی خود دسترسی داشته باشید و علاوه بر دسترسی به رسید سفارش‌ها از امکاناتی همچون سفارش مجدد هر یک از سفارش‌های قبلی استفاده نمایید.
بعد از سفارش از رستوران می توانید از طریق اپلیکیشن میرو یا پروفایل خود در سایت میرو نظرات خود را اعلام کنید و یا اینکه عکس مورد نظر خود را جهت نمایش در گالری تصاویر رستوران ارسال نمایید که پس از تایید رستوران در سایت نمایش داده می شود.
بعد از دریافت سفارش از رستوران می توانید از طریق اپلیکیشن میرو یا پروفایل خود در سایت میرو نظرات خود را نسبت به ارسال و تحویل غذا اعلام کنید تا بتوانیم خدمات بهتری را به شما ارائه نماییم.
هر روز رستوران‌های تخفیف‌دار شهر تهران و سایر شهرستان‌ها بر روی صفحه اول سایت میرو نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این روش، رستوران‌های تخفیف‌دار با نشان (علامت رستوران های تخفیف دار) در لیست رستوران‌ها نمایش داده می‌شوند و یا از طریق سامانه تلگرام به صورت روزانه رستوران های تخفیف دار به همراه غذاهای ویژه معرفی می گردند.
1. پرداخت آنلاین از طریق کارت بانک های عضو شتاب. 2. پرداخت اعتباری از طریق حساب کاربری شما در میرو. 3. به صورت نقدی در محل رستوران.
فقط درصورتی می توانید نقدی پرداخت نمایید که تحویل سفارش در رستوران صورت گیرد.
حداکثر تا 48 ساعت به حساب شما عودت می گردد و یا به اعتبار حساب شما اضافه می گردد تا سفارش و خرید بعدی خود را از طریق اعتبار انجام دهید.
پس از ثبت سفارش، در قیمت فاکتور با کلیک بر روی گزینه کد تخفیف، کد خود را وارد نموده و پس از تایید از کل مبلغ فاکتور شما تخفیف کسر می گردد.
خیر، برای هر سفارش یک کد قابل استفاده می باشد.
بله، شما می توانید از تخفیف رستوران بصورت جداگانه خارج از تخفیف میرو استفاده نمایید.
تخفیف رستوران مربوط به غذاهای رستوران می باشد و پس از ثبت سفارش در صورتی که کد تخفیف وارد نمایید از مبلغ فاکتور کسر می شود. درواقع تخفیف رستوران با کد تخفیف جمع می شود.