سبد خرید 0
سوالات متداول

مشتــــــــــریان

صاحب رستـــوران

پس از ورود به وب‌سایت miro.ir، از قسمت بالای سایت گوشه سمت راست، گزینه "عضویت" را کلیک کرده و پس از تکمیل اطلاعات مورد نظر و ثبت کد فعال‌سازی که برای شما پیامک می‌شود؛ ثبت‌نام شما در وب‌سایت میرو با موفقیت انجام شده است.
شما به دو صورت می‌توانید اپلیکیشن میرو را دریافت کنید:‌ ۱- پس از ورود به وب‌سایت میرو، در انتهای صفحه اصلی می‌توانید نرم‌افزار را از طریق لینک‌های مستقیم دانلود کنید. ۲- با وارد کردن شماره موبایل خود در کادر مخصوص، لینک دانلود اپلیکیشن را به صورت پیامک روی گوشی خود دریافت کنید.
در صورت فراموشی رمز عبور، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود در قسمت "ورود" بر روی گزینه "بازیابی رمز عبور" کلیک کنید. پس از تایید، از طرف میرو یک کد به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد، پس از وارد کردن کد می‌توانید رمز جدید خود را وارد کنید.
بله، برای این کار با وارد شدن به حساب کاربری خود بر روی گزینه "پروفایل" کلیک کنید و پس از ویرایش اطلاعات مورد نظر، روی گزینه "ثبت" کلیک کنید.
در صورت دریافت نکردن کد، لطفاً تا پایان زمان تایمر صبر کنید و از فعال نبودن وضعیت حالت پرواز (Airplane Mode) بر روی تلفن همراه خود مطمئن شوید.
بله، پس از ورود به حساب کاربری، در قسمت "پروفایل" می‌توانید در منوی "اطلاعات شخصی" آدرس‌های جدیدی به پروفایل خود اضافه کنید.
شما پس از ورود به حساب کاربری خود و کلیک بر روی «پروفایل» می‌توانید با کلیک بر روی افزایش اعتبار، به میزان دلخواه اعتبار خود را افزایش دهید و علاوه بر سهولت پرداخت، از مزایای خرید اعتباری نیز بهره‌مند شوید.
آخرین اخبار میرو را می‌توانید از وب‌سایت miro.ir و یا با پیوستن به کانال تلگرام میرو miroapp@ و صفحه میرو در اینستاگرام دنبال کنید.
بله، شما می‌توانید از تمامی رستوران‌ها در محدوده سرویس‌دهی رستوران، غذای خود را سفارش دهید. (محدوده سرویس‌دهی رستوران در تب " اطلاعات " رستوران قابل مشاهده است.
در یک سفارش تنها از یک رستوران می‌توانید غذا سفارش دهید.
بله، پس از سفارش می‌توانید از آدرس‌های موجود در پروفایل و یا ثبت آدرس جدید استفاده کنید.
شما می‌توانید در هر زمانی سفارش خود را ثبت کنید ولی تحویل غذا در ساعت کاری رستوران، که در تب "اطلاعات" اطلاع‌رسانی شده انجام می‌شود.
بله، تا قبل از مرحله ارسال غذا توسط رستوران شما می‌توانید با تماس با رستوران و یا زدن دکمه لغو سفارش، خرید خود را کنسل کنید.
قبل از دریافت پیامک تایید خرید، شما می‌توانید تغییر سفارش و یا لغو سفارش خود را اعلام کنید. در صورتی که تمامی مراحل را طی کنید به شرط اینکه سفارش شما به مرحله پخت نرسیده باشد قابل لغو است.
در صورت تاخیر در تحویل غذا شما می‌توانید با شماره تلفن رستوران که در متن پیامک تایید سفارش غذا برای شما ارسال می‌شود، پیگیری لازم را انجام دهید یا این مسئله را از طریق پشتیبانی به شرکت اعلام کنید تا پیگیری‌های لازم از طریق واحد پشتیبانی میرو انجام شود و به شما اطلاع داده شود. در صورتی که این تاخیر منجر به کنسل شدن غذا شود هزینه مربوطه به حساب شما برگشت داده می‌شود.
خیر، قیمت اعلام شده در منوی رستوران‌ها در وب‌سایت میرو، دقیقاً مطابق قیمت اعلام شده در منوی داخل رستوران است.
در مرحله اول موضوع را با رستوران مطرح کنید و در صورتی که به نتیجه نرسیدید از طریق پشتیبانی اپلیکیشن میرو یا از وب‌سایت میرو قسمت پروفایل خود به شرکت اعلام کنید تا بررسی‌های لازم را انجام داده و نتیجه نهایی را به شما اعلام کنند.
پس از ورود به حساب کاربری خود، با کلیک بر روی منوی سفارشات می‌توانید به آرشیو تمام سفارش‌های قبلی خود دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید هر یک از سفارش‌های قبلی خود را مجدد سفارش دهید.
بعد از سفارش شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن میرو یا پروفایل خود در وب‌سایت میرو نظراتتان را اعلام کنید و یا اینکه عکس مورد نظر خود را برای نمایش در گالری تصاویر رستوران ارسال کنید که پس از تایید رستوران در سایت نمایش داده می‌شود.
بعد از دریافت سفارش از رستوران می‌توانید از طریق اپلیکیشن میرو یا پروفایل خود در وب‌سایت میرو نظراتتان را در مٖورد ارسال و تحویل غذا اعلام کنید تا بتوانیم خدمات بهتری را به شما ارائه کنیم.
هر روز رستوران‌های تخفیف‌دار شهر تهران و سایر شهرستان‌ها بر روی صفحه اول سایت میرو نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این روش، رستوران‌های تخفیف‌دار با نشان (نماد رستوران‌های تخفیف‌دار) در لیست رستوران‌ها نمایش داده می‌شوند و یا از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به صورت روزانه رستوران‌های تخفیف‌دار به همراه غذاهای ویژه معرفی می‌شوند.
1. پرداخت آنلاین از طریق کارت بانک‌های عضو شتاب. 2. پرداخت اعتباری از طریق حساب کاربری شما در میرو. 3. به صورت نقدی در محل رستوران.
پرداخت نقدی هزینه تنها در صورتی ممکن است که تحویل سفارش در رستوران صورت گیرد.
هزینه پرداخت شده حداکثر تا 48 ساعت به حساب شما برگشت داده می‌شود و یا به همان مقدار اعتبار حساب شما اضافه می‌شود تا سفارش و خرید بعدی خود را از طریق اعتبار انجام دهید.
پس از ثبت سفارش، در قسمت فاکتور با کلیک بر روی گزینه کد تخفیف، کد خود را وارد کنید، پس از تایید مبلغ تخفیف از کل مبلغ فاکتور شما کسر می‌شود.
خیر، برای هر سفارش یک کد تخفیف قابل استفاده است.
بله، شما می‌توانید از تخفیف رستوران به‌صورت جداگانه خارج از تخفیف میرو استفاده کنید.
تخفیف رستوران مربوط به غذاهای رستوران است و پس از ثبت سفارش در صورتی که کد تخفیف وارد کنید از مبلغ فاکتور کسر می‌شود. در واقع تخفیف رستوران با کد تخفیف جمع می‌شود.