لطفا قبل از سفارش غذا، قوانین و مقررات زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

سفارش از طریق وب سایت یا اپلیکیشن به معنای پیروی و تعهد شما از این قوانین است. اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

میرو نماینده برای برقراری ارتباط بین مشتریان آنلاین و رستورانهای فروش غذا می باشد و لذا مسئولیتی در قبال کیفیت غذا و نحوه ی ارسال سفارش عهده دار نیست. کیفیت غذا بر عهده ی رستوران مورد نظر می باشد و هر گونه شکایت، درخواست و اظهار نظر در مورد کیفیت و نحوه ی ارسال غذا به مدیریت مربوطه منتقل خواهد شد.

اطلاعات

- اطلاعاتی که شما برای سفارش ثبت می نمایید، باید دقیق و کامل باشد. استفاده از نام و نام‌خانوادگی حقیقی افراد به منظور ثبت نام در سایت الزامی است.

- شماره موبایل شما به منزله نام کاربری شما می باشد و تمام اطلاع رسانی ها در خصوص سفارشات به این شماره صورت می گیرد.

- شما با ثبت نام در میرو، به ما اجازه می دهید اطلاعاتتان (ایمیل، تلفن، ادرس) را در اختیار رستوران های همکار، برای ارسال کالا و ارائه سرویس قرار دهیم.

- میرو متعهد است و تمام تلاش خود را برای حفاظت از کلیه اطلاعات شخصی و بانکی شما در سامانه انجام می دهد. اما درصورت سوء استفاده سوم شخص از اطلاعات شما، میرو در این مورد هیچگونه مسئولیتی تقبل نمی نماید.

- کلیه ارتباطات میرو اعم از ارسال صورت حساب ها و فاکتور و .... به ایمیل وارد شده در هنگام عضویت صورت می گیرد.

سفارش و لغو سفارش

- پس از ثبت و پرداخت سفارش از طرف شما، در صورت فراهم بودن غذا و امکان ارسال، پیامک تایید سفارش به شما ارسال می گردد.

- در صورت فراهم نبودن غذای مورد نظر و یا نبودن امکان برای ارسال، لغو سفارش از طریق پیامک به شما اعلام می گردد.

- زمان معین شده برای تحویل سفارش به صورت تقریبی در پیامک تایید به شما اعلام می گردد و شما می توانید در صورت عدم تحویل به موقع، از طریق لینک پیامک، سفارش خود را پیگیری نمایید.

- هنگامی که رستوران، سفارش غذای شما را دریافت کرد ممکن است با شما تماس گرفته شود؛ در صورت عدم پاسخگویی شما، رستوران مختار است سفارش شما را رد نماید. لذا در صورت عدم امکان پاسخ گویی با موبایل، ارائه یک شماره جایگزین در زمان سفارش الزامیست.

- شما می توانید با مراجعه به بخش (سفارشات من) تمامی سفارش‌های گذشته خود را مشاهده فرمایید.

- در صورت ارسال سفارش غذا از رستوران، به موقع رسیدن و یا تاخیر در تحویل به عهده رستوران همکار می باشد.

- در صورت ارسال سفارش از میرو، در صورت تاخیر در تحویل(به علت حوادث طبیعی) هیچ مسئولیتی به عهده میرو نمی باشد و هزینه پیک عودت نمی گردد.

- لطفا در هنگام وارد کردن اطلاعات از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس دقت لازم را بفرمایید. در صورت ارسال اطلاعات اشتباه و به موجب آن هر گونه وقفه و یا عدم تحویل سفارش، هزینه ی سفارش و ارسال غیر قابل بازگشت خواهد بود.

- اگر سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کردید و سفارش شما به هر دلیلی به موقع لغو گردید مبلغ کسر شده حداکثر ظرف 48 ساعت به حساب شما مسترد خواهد شد و یا در صورت تمایل شما آن مبلغ به اعتبار شما در سایت اضافه می گردد و بلافاصله می توانید با آن مبلغ سفارش بعدی خود را پرداخت نمایید.

- اگر به هردلیلی(آدرس اشتباه، نیاز به هماهنگی با نگهبان مجموعه ها و ....) شما سفارش خود را تحویل نگیرید تمامی مسئولیت های حاصل(سردشدن غذا، پیک موتوی و ..) بر عهده شما می باشد.

- در خصوص ایجاد تغییرات احتمالی در سفارش شما، همکاران ما با شماره ثبت شده در پروفایل شما تماس خواهند گرفت. در صورتی که جوابگو نباشید، سایت مسئولیتی در برابر مشکل پیش آمده قبول نمی نماید.

قیمت و پرداخت

- تمامی قیمت های وب سایت به تومان می باشد.

- لیست قیمت های موجود در وب سایت و اپلیکیشن میرو دقیقا براساس لیست دریافتی از رستوران های همکار می باشد و هرگونه تغییر قیمت به عهده رستوران همکار می باشد.

- کلیه هزینه های ارسال موجود در میرو براساس تعرفه رستوران های همکار می باشد. میرو این اختیار را دارد تا در آینده این مبالغ را تغییر دهد.

- فاکتور نهایی سفارش خرید شما در سامانه میرو به شما نمایش داده می شود و درخواست خرید شما با تسویه کامل مالی تکمیل می گردد.

- تمامی مبالغ مالیاتی بین رستوران همکار و مشتری جابه جا می گردد و میرو هیچ گونه مبلغی بابت مالیات دریافت نمی کند و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تخلف رستوران همکار را به عهده نمی گیرد.

- در صورتی که ارسال غذا برای برخی از آدرس ها مقدور نباشد رستوران همکار یا میرو جهت لغو سفارش و یا جهت ارسال توسط آژانس با شما تماس گرفته می شود.

- مسئولیت پرداخت آنلاین به عهده بانک مربوطه می‌باشد. در صورت بروز مشکل مبلغ پرداختی به حساب شما از طریق بانک مربوطه عودت داده خواهد شد

- میرو می تواند هزینه ای بابت ارائه خدمات از مشتریان (مصرف کننده یا تامین کننده) کسر نماید.

مقررات کلی

- کلیه اطلاعات، عکس ها، ویدئوها و طرح های گرافیکی، کدهای موجود در وبسایت متعلق به میرو می باشد و هرگونه استفاده ای از این اطلاعات پیگیرد قانونی دارد.

- میرو تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و درج هرگونه موارد سیاسی، غیر اخلاقی و مغایر با هنجارهای اجتماعی باعث حذف حساب کاربر مورد نظر خواهد شد.

- هر شماره تلفن به عنوان فرد حقیقی در سایت میرو ثبت می گردد. و شما اجازه ثبت بیش از یک حساب با شماره تلفن متفاوت را ندارید.